Entry № 041-19 / V-2585 · 0:00 synced

COD:MW2 is geen € 70,- waard

GameMeneer@GameMeneer114.7K viewsNov 2, 202211:18
Source
YT
Views
114.7K
Subscribers
1.2M
Critic
?
Audience
?

0 up · 0 down · 0 ratings

Advisory

• Vorige aflevering: youtu.be GameMeneer kleding: gamemeneer.nl -------------------------------------------------------------------------------- • Zakelijk: gamemeneer @crocodile.global -------------------------------------------------------------------------------- - Bedankt voor het abonneren: bit.ly - Livestreams: twitch.tv (Elke dinsdag & vrijdag om 20:00 een livestream) Instagram: @GameMeneer TikTok: @gamemeneer Twitter: twitter.com Facebook: @GameMeneer -------------------------------------------------------------------------------- Alle afspeellijsten: youtube.com -------------------------------------------------------------------------------- Dit is een video van GameMeneer. Mijn naam is Don en ik maak onder andere entertainment & gaming video's. Bijna dagelijks kan je video's van mij verwachten in zoetsappige 1080 HD kwaliteit. Ben je nieuw hier en wil je op de hoogte blijven van alles wat ik doe, dan kan je op de Abonneer-knop drukken. Muziek door: epidemicsound.com -------------------------------------------------------------------------------- Wettelijk gelul: Dit kanaal staat onder toezicht van het Commissariaat voor de Media.

Start
AI OverviewDefault language

In deze video analyseert GameMeneer uitgebreid of Call of Duty Modern Warfare 2 het waard is om 70 euro voor te betalen. De host bekijkt allereerst zijn eigen ervaring met de game na de eerste speelsessies, waarbij hij verschillende aspecten benoemt zoals reload-cancellen, movement, en wapengebruik. Hij vergelijkt dit met eerdere COD-delen en met browser-gebaseerde alternatieven om een beeld te schetsen van wat wel of niet voldoet aan de verwachtingen voor een Triple-A-tps shooter in 2022. Verder wordt er gefocust op de invloed van update-plannen en toekomstige Warzone-verwachtingen, waarbij hij aangeeft dat vernieuwingen en stabiliteit cruciaal zijn om volmondig te kunnen concluderen dat MW2 zijn prijs waard is. Ook deelt hij meerdere concrete gameplay-observaties, variërend van geluid en animaties tot AI-gedrag en map-gevoel, die samen een genuanceerde kijk geven op de speelervaring. Tot slot trekt hij een duidelijke conclusie: voor 70 euro moet het spel iets meer brengen dan wat momenteel geboden is, en hij moedigt spelers aan om realistische verwachtingen te behouden en te wachten op toekomstige verbeteringen. Hij bedankt de kijkers en verwijst naar eerdere afleveringen en social-kanalen voor meer content, waarbij hij aangeeft dat er regelmatig nieuwe video’s komen als onderdeel van zijn kanaalstrategie.

Topics · Gaming · Beoordeling · First-person shooter · Nostalgie · Publiek debat · Technische analyse

Questions answered

Waarom vindt de reviewer dat €70 te hoog is voor MW2?
Omdat hij vindt dat het huidige pakket niet genoeg waar voor het geld biedt en dat er nog aanzienlijke updates en fixes nodig zijn voordat de prijs als gerechtvaardigd kan worden beschouwd.
Welke gameplay-aspecten worden benoemd als positief of negatief?
Positief: animaties, geluiden en het algehele gameplaygevoel; Negatief: reload-cancel niet beschikbaar in alle situaties, balans en bugs in multiplayer, en het ontbreken van directe tevredenheid bij de prijs.