Gaat Milo nu echt kaal?! #bankzitters
0 up · 0 down · 0 ratings
Description
Wij hebben afgelopen vrijdag wat oude video's teruggekeken met z'n allen. Toen hadden we het erover van, moet jij niet gewoon na de laatste Ziggo Show dat je dan gewoon zegt... ...jongens, dit is het moment. Dat is gewoon onstage, ga je gewoon kaal en dan is het gewoon klaar. Want heel veel langer dan dat hou je toch niet voor. Ik zal het een overweging nemen. Maar dan de laatste minuut of zo. Dat het gewoon is van dit grote moment. Show 1 doe je de linkerkant. Show 2 de rechterkant en dan doe je de achterkant. Show 3. Linkerkant, rechterkant, achterkant. Ik was ook benieuwd wat je ging zeggen. En helaas heb je de mullet nog noemen. Ik vind dit wel een briljant idee jongens, ik ga er even over nadenken. Oké, ik heb er over nagedacht, doe dit. Oh jammer.
In deze korte aflevering praten de bankzitters over een terugblik op oude video’s van een eerdere Ziggo Show. Ze bespreken het idee dat iemand, op het moment dat dat opstage komt, gelijk kaal moet gaan en dat dat dan gewoon klaar is. De groep verbindt het aan een tijdslimiet, als iets niet langer vol te houden is dan “de laatste minuut of zo”. Daarna maken ze een speelse opzet voor de uitvoering, met een indeling langs “Show 1” en “Show 2” en “de achterkant”. In de climax reageren ze op wat Milo gaat zeggen, er komt een bruggetje naar het benoemen van de mullet, en het idee krijgt een korte denkfase waarna de korte opbouw abrupt eindigt met “Oh jammer”.
**Algehele ontvangst (toon & sentiment)** De meeste kijkers reageren enthousiast en vooral speels op de grap dat Milo kaal gaat: veel lachende/ongeduldige reacties (“Kaal?hahah”, “OMG😂😂”, “Haha die lach”) en aanmoedigende plagerij. **Humor & herkenning** Er is een duidelijk patroon van humor rondom de “haarlijn”-grap en doorlopende memes/overdrijving: mensen praten alsof het een lopende verhaallijn is (“als hij eenmaal kaal is wordt er na een paar video’s niks meer over gezegd”, “Milo pik! De stap is moeilijk…”) en sommigen doen suggesties voor nog grappigere acties (pruik opzetten/afzetten). **Plezier vs. grenzen (kritiek/bedenkingen)** Een klein deel zet vraagtekens bij het pesten als het te ver gaat (“waarom altijd zo pesten slecht voorbeeld voor de jeugd”). Maar dit lijkt niet de dominante stemming,het blijft merendeels luchtig en als entertainment/plagen bedoeld. **Community-framing** Commenters voelen zich duidelijk onderdeel van een vaste community rond “Bankzitters”: veel fandom-taal (“I love bankzitters”, “Hoi bankzitters…”, “wij gaan naar… show”, “Matthy en robbie… altijd briljante ideeën”). Ook worden namen/teamsetting regelmatig genoemd. **Support & tegenspraak over het ‘kaal worden’** De reacties zijn vaak gemengd maar in dezelfde humorstijl: sommigen willen dat Milo zijn haar behoudt (“Milo ga pls niet kaal ! Je bent mooi…” / “Nee milo hou je haar”), terwijl anderen juist zeggen dat hij kaal moet (“Zou hem goed staan helemaal kaal”). **Misverstanden/extra context** Er zijn enkele verwarring-achtige opmerkingen (“welk haar?” en discussies over wie kaal moet). Replies verduidelijken dat het bij anderen (zoals Joost) erger zou worden of dat het om de grap/bedoeling gaat.
Topics · bankzitters · humor · uitdagingen · vlog · roast
Questions answered
- Gaat Milo nu echt kaal volgens de bankzitters-grap?
- Het gesprek gaat om een speels idee en bespreking, waarbij de korte eindigt met “Oh jammer”, dus er wordt geen bevestigde daadwerkelijke scheeractie uitgesproken in deze korte.
- Hoe is het plan voor het kaal gaan verdeeld tijdens de bankzitters discussie?
- Ze stellen een indeling voor met Show 1 voor de linkerkant, Show 2 voor de rechterkant en een derde deel voor de achterkant.