BANKZITTERS MAKEN GROOTSTE CHOCOLADEMELK VAN NEDERLAND
0 up · 0 down · 0 ratings
Promos
Bedankt voor het kijken naar deze fantastische, super gave, en bovenal coole video! Vergeet niet te abonneren en natuurlijk even een duimpie achter te laten op deze video! Koop nou die merch gewoon: bit.ly Bankzitters:
Channels and socials
● Instagram: @bankzitters Onze kanalen:
● Matthy: youtube.com
● Raoul: youtube.com
● Rob: youtube.com
● Koen: youtube.com
● Milo: youtube.com
De Bankzitters proberen in deze vlog de grootste chocolademelk van Nederland te maken door een grote regenton om te bouwen en er Chocomel in te verwerken. Na een koude start en meerdere grapjes over “grote show” en benodigdheden, focussen ze op het opzetten van de ton, het opruimen en het voorbereiden van de container. Er wordt nadrukkelijk aandacht besteed aan het materiaal en de structuur, waarbij ze benadrukken dat de ton niet “gewoon hout” is en dat ze te maken hebben met praktische beperkingen zoals druk en lekkage. Vervolgens vullen ze eerst melk in de ton en ontdekken ze problemen met de kraan en de afdichting. Er komt melk op plekken waar dat niet hoort, waardoor de hoeveelheid kostbare melk dreigt te mislukken en er discussie ontstaat over wat er precies fout gaat. Uiteindelijk vinden ze een oplossing en laten ze zien dat het systeem toch werkt, inclusief het idee om nog iets als extra vloeistof of mengverhouding te gebruiken om de chocomel op gang te krijgen. Dit wordt gevolgd door het toevoegen van choco poeder en het proces van roeren en mengen. In het tweede deel verschuift de focus naar het opwarmen en het bereiken van de juiste consistentie, omdat het in koude omstandigheden niet vanzelf lukt. Ze gebruiken warmte-elementen en blijven roeren, waarbij ze meerdere keren meten hoe warm de chocolademelk wordt. Tijdens het opwarmproces spreken ze over schuim, aankoeken en verbranding, waarna ze uiteindelijk proeven en concluderen dat de chocolademelk lukt. Ze sluiten af met opmerkingen over de kwaliteit, de rommel en het herhalen van “bedankt voor het kijken”, met daarnaast veel humor over wat ze allemaal doen en wie het meest “lef” toont.
De kijkers reageren overwegend enthousiast en vooral **lachend/door de chaos**: veel comments noemen de stunt(s) “hilarisch”, Milo/Matt(h)y “legend” en “underrated”, en er is een duidelijke waardering voor het absurde en over-the-top humoristische karakter. **Terugkerende grappen/onderwerpen**: - **Milo’s haarlijn/kaalheid** komt steeds terug (grappen over “centimeter per dag achteruit”, “implantaten”, balhaar naar hoofd, “Milo moet blijven”). Dit lijkt eerder een speels lopend thema dan echte kritiek. - **Petitie-/series-achtige opmerkingen** (“Petitie: …”, “deel 2”, “volgende keer…”) en “community-jargon” versterken het groepsgevoel en maken van elke situatie een soort terugkerende meme. - **In-jokes en overdrijving** (bv. FC Gloriehole, PS4 in de melk, “we verliezen kostbare melk”, “professionele content… Ook bankzitters…”) worden vaak als bevestiging gezien dat het concept expres dom/te serieus speelt. **Humor en community framing**: - Veel reacties zijn **positief over de uitvoering** en de bereidheid om ver te gaan (“hoeveel lef”, “liefste dochters later… papa was vroeger gek”). - “Netflix: are you still watching…”, “starting ad…”, en losse tijdstippen/raadselachtige opmerkingen wijzen op **actieve kijkers die meespelen** met pacing en details, soms met lichte verwarring maar meestal als grap. **Kritiek of negatief** komt nauwelijks terug; als er iets “vies” of “te ver” genoemd wordt, wordt dat vooral in dezelfde meme/overdrijvingsstijl gebruikt (en niet als afkeuring van de video). Kortom: de dominante sentiment is **warm, grappend en sterk positief**.
Topics · entertainment · vlog · uitdagingen · voedsel · humor · bankzitters
Questions answered
- Hoe maken de Bankzitters grootste chocolademelk van Nederland met een regenton?
- Ze bouwen een grote ton/regenton om voor het recept, gieten melk erin, voegen choco poeder toe en lossen kraan en lekkageproblemen op zodat de inhoud kan worden gemengd en later opgewarmd.
- Waarom gebruiken de Bankzitters warmte-elementen bij de chocolademelk?
- Omdat ze de chocolademelk willen opwarmen en de opbrengst en consistentie in koude omstandigheden anders niet goed krijgen, en ze tijdens het proces de temperatuur blijven checken.
- Welke ingrediënten hebben de Bankzitters nodig voor chocolademelk in de ton?
- Chocola (choco poeder) en melk.