Entry № 041-10 / V-1138 · 0:00 synced

Heb JIJ de KERSTBOOM ook nog STAAN?! 🤔 #stuktv #destukpodcast #kerstboom #verbaasd

StukTV@StukTV92K viewsApr 26, 20240:49
Source
YT
Views
92K
Subscribers
2.7M
Critic
?
Audience
?

0 up · 0 down · 0 ratings

Description

Ik moet eerlijk iets met jullie delen Ik heb nog steeds de kerstboom staan Th ik zweer ditel maat Ja ik zat gisteren ald op de bank en ik keek naar die kerstbon en ik staat dat ding niet veel te lang maar waarom ben je dan te lui om op te ruimen is het Ik heb twee redenen één is inderdaad ik ben misschien te lui om het op te ruimen misschien maar twee Ik vind het ook wel echt supergezellig Het is een soort van sweer verlichting als mensen op bezoek komen dan zeggen ze Stef wat is dit Ja ja dat zeggen ze zeker maar ik was dus is benieuwd Tot wanneer hebben jullie de kerst om staan Ja zeker naar Oud en Nieuw is het gewoon weg eigenlijk naar Oud en Nieuw al Ja maat Nee Ben je serieus Ja gewoon wonend dag ne Oké ik ben wel benieuwd voor de mensen die dit zien Tot wanneer Laten jullie de kerstboom staan en zijn er meer mensen in Nederland die hun kerstboom ook zo lang laten staan als mij Ik ben helemaal verbaasd

Start
AI OverviewDefault language

In deze korte video deelt Stef mee dat hij zijn kerstboom nog steeds heeft staan. Hij bekent eerlijk dat hij misschien te lui is om hem op te ruimen, maar hij vindt de kerstboom ook echt gezellig omdat hij fungeert als sfeerverlichting wanneer mensen langs komen. Hij vraagt zich af tot wanneer mensen in Nederland hun kerstboom laten staan en of anderen dezelfde gewoonte hebben. De host benoemt ook dat dit nog steeds relevant is als de feestdagen voorbij zijn en of het normaal is om de boom tot oud en nieuw of zelfs langer te laten staan. Door de spontane, luchtige toon en de herkenbare vraag ontstaat er meteen herkenning bij kijkers die hun eigen tradities of uitstelgedrag rondom de kerstboom delen.

Topics · entertainment · holidays · culture · lifestyle

Questions answered

Tot wanneer laten kijkers meestal hun kerstboom staan in Nederland
Kijkers geven aan tot na oud en nieuw, tot drie koningen, tot eind januari of zelfs langer afhankelijk van persoonlijke tradities.