Entry № 041-17 / V-110 · 0:00 synced

RAOUL, KOEN EN STEFAN NA KRATJE KANO 😂 #bankzitters

Bankzitters@Bankzitters1.1M viewsSep 4, 20250:37
Source
YT
Views
1.1M
Subscribers
1.3M
Critic
8.7
Audience
?

0 up · 0 down · 0 ratings

Description

Hallo mensen, dit is Bankzitters. Wij zijn het klaar met Gratje Kano. En dit is hoe wij naar huis komen. Mijn chauffeurs en ik zijn onderweg naar huis. En ik heb trek. Mag ik een McChicken 9 menu met mosterdsaus, frietsaus en een iced tea? En een McCroquette. Heerlijk. Gaat het met jou? Het gaat met mij super goed. Ik hoorde het van jou dat jij zei tegen mij van kom, we gaan er even in Amsterdam in. Kom, we gaan nu even in Amsterdam in nog. Dat gaan we niet doen. We gaan echt niet doen. Ja. Misschien wel de lekkerste vanavond. Ik denk het ook wel hoor. Heerlijk. Fijne avond.

Start
Trek na Kano, bestellen van McChicken 9 menu
AI OverviewDutchDutch

In deze Bankzitters-short is het “Kratje Kano” moment al meteen ingezet en is te horen dat Raoul, Koen en Stefan “klaar” zijn met Gratje Kano. Direct daarna volgt het plan om naar huis te komen, met het idee dat de groep onderweg is en dat één van hen trek heeft. Er wordt specifiek gevraagd om een McChicken 9 menu met mosterdsaus, frietsaus en een iced tea, plus een McCroquette, waarna die maaltijd als “heerlijk” wordt neergezet. Terwijl de rit verder gaat, reageren Raoul en anderen ook op gesprekken en plannen om nog iets te doen in Amsterdam, maar er wordt duidelijk gemaakt dat ze dat niet gaan doen. De short sluit af met een positieve, warme check-in richting het publiek, met een “gaat het met mij super goed” en een “fijne avond” als afsluiting.

De commentsectie is overwegend positief en draait vooral om hard lachen en het “top” vinden van de video. Veel kijkers noemen het een van de leukste/beste video’s van recente tijd (“beste video dit jaar”, “1 van de leukste videos…”, “heb gehuild van het lachen”). Met name Raoul en Stefan worden vaak als favorieten/winnaars genoemd, terwijl Koen ook regelmatig ter sprake komt (sommigen vinden dat Koen “outplayed” werd of dat er iets oneerlijk ging/er een spel-element was dat niet werd verwacht). Humor komt steeds terug in uiteenlopende vormen: grapjes over de kano’s die omslaan, het water/rennen-moment, dronkenschap/“nuchter” zijn, en herhaaldelijk 😂🤣 gebruik. Er is weinig echte kritiek op de uitvoering; als er kritiek is, gaat die meestal over een specifiek wedstrijdelement (“was wel een beetje matig”, “dat laatste stuk… zwemmend”, “laf”), of over hoe dronken het bij eerdere afleveringen was. Verder zie je communitygevoel en interactie: kijkers reageren met liefdes-/supportende woorden (“top video”, “love you”), en sommigen doen verzoeken voor een volgende keer samen met andere personen. Daarnaast zijn er een paar vragen/verwarringpunten (waar is iemand, “wat is mabbi?”, “is dat McDonalds…?”), maar die lijken minder het algemene oordeel te beïnvloeden dan de algemene vibe van plezier en waardering.

Topics · bankzitters · humor · voedsel · vlog · sportfitness

Questions answered

Wat bestellen Raoul, Koen en Stefan na Gratje Kano, in de Bankzitters-short?
Een McChicken 9 menu met mosterdsaus, frietsaus en een iced tea, plus een McCroquette.
Gaan Raoul, Koen en Stefan nog in Amsterdam iets doen na het kano-moment?
Nee, ze gaan dat niet doen.