Zouden wij THOMAS het SNELST vervangen? 💀 #stuktv #jachtseizoen #wievandedrie #challenge
0 up · 0 down · 0 ratings
Description
die van de drie jachtseizoen editie Wie is de slechtste chauffeur Dat is makkelijk Dat is Hoezo ik Nee jij bent sowieso veel slechter jij sowieso jij ho Zoo ik jij Ik heb nog nooit schade gereden Oh wach dat dat is wie heeft de beste Bush humor Bush humor shoutout naar Thomas Ik vind jou ook wel categorie Bush humor flauwe kuthumor V mezelf ook wel echt ti grappig maar het is niet positief hè ne je wie is de slechtste Navigator Ja dat denk ik toch Steed dat is eh Thomas zeg ook Thomas zo vaak voorgekomen dat jij zegt Oh nee toch de andere ben je het daar mee eens heeft Oh geen commentaar betekent dat hij er mee eens is ne Ik ben er niet mee eens ik ben er absoluut niet mee eens wie is het irritantste in de bus Stefan is echt een irritant Wat hoezo Waarom als uiden in de buurt komt dan gaan we altijd naar uiden Ja meneer Brabo meneer brab ik wil aan wie heb je het minst Nou ja eh maar dat vind ik heel negatief vraag beantwoorden a wie heb je het minst heel negatief maar wie je vind het meest
De korte video zet meteen de communicatieve toon van StukTV en mengt humor met competitie terwijl drie deelnemers hun rollen bespreken in relatie tot de jachtseizoen editie Wiev dan de drie. De trekker van de clip draait om de vraag Zouden wij Thomas het snelst vervangen, wat al meteen voor wat controversie en grappen zorgt tussen de crewleden. In de eerste seconden wordt in snelle dialogen de slechtste chauffeur ter sprake gebracht, met meerdere kandidaten die elkaar tegenspreken en luchtige scherpe opmerkingen maken. De video eindigt met een speelse controverse over wie er nu echt de minst betrouwbare navigator is, waarbij de band tussen de crew en de kijker centraal blijft. Het korte formaat fungeert als teaser voor een langere aflevering, waarin vergelijkbare humor, competitie en samenwerking zullen doorlopen.
Topics · entertainment · challenge · comedy · ridiculousness · reality