Entry № 041-19 / V-3158 · 0:00 synced

Dit is waarom F1 2020 Multiplayer sh*t is..

GameMeneer@GameMeneer159.1K viewsSep 26, 202015:47
Source
YT
Views
159.1K
Subscribers
1.2M
Critic
?
Audience
?

0 up · 0 down · 0 ratings

Promos

• Vorige aflevering: youtu.be GameMeneer kleding: gamemeneer.nl • Volgende aflevering: youtu.be -------------------------------------------------------------------------------- • Zakelijk: gamemeneer @crocodile.global -------------------------------------------------------------------------------- • Beluister de Recht voor je Raap podcast elke zaterdag om 12:00: youtube.com Spotify: open.spotify.com • Volg Recht voor je Raap op: Instagram: @RechtvoorjeRaap Twitter: twitter.com Anchor: anchor.fm -------------------------------------------------------------------------------- - Bedankt voor het abonneren: bit.ly - Twitter: twitter.com Instagram: @GameMeneer Facebook: @GameMeneer Livestreams: twitch.tv (Elke dinsdag & vrijdag om 20:00 een livestream) -------------------------------------------------------------------------------- Alle afspeellijsten: youtube.com -------------------------------------------------------------------------------- Dit is een video van GameMeneer. Mijn naam is Don en ik maak onder andere entertainment & gaming video's. Dagelijks kan je video's van mij verwachten in zoetsappige 1080 HD kwaliteit. Ben je nieuw hier en wil je op de hoogte blijven van alles wat ik doe, dan kan je op de 'Abonneer'-knop drukken. Muziek door: epidemicsound.com & bensound.com & purple-planet.com & incompetech.com Intro Muziek: Jay Man - OurMusicBox youtube.com -------------------------------------------------------------------------------- Deze video bevat geen betaalde samenwerking of gekregen producten. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie over deze richtlijnen, ga naar desocialcode.nl

Start
AI OverviewDefault language

In deze video duikt GameMeneer diep in de uitdagingen van de F1 2020 multiplayer modus. De maker legt uit dat de lobby vaak klein is en dat het spelen tegen een beperkt aantal tegenstanders direct invloed heeft op de spanning en de rivaliteit in de race. Door telkens in regen te starten en in Spa-Francorchamps geconfronteerd te worden met glijpartijen en beschadigde vleugels, ontstaat er een herkenbaar patroon van verlies aan grip, lange pitstops en gemiste kansen. De mening is duidelijk: de multiplayer ervaring voelt geforceerd door lage populatie, foute timing van lobbies en inconsistent gedrag van spelers. Er wordt kritisch gekeken naar hoe My Team en Career Mode zich verhouden tot de lokale multiplayer en waarom sommige keuzes in de game frustreren. Ondanks de frustraties blijft het doel van de video om de kijker te laten zien hoe deze issues daadwerkelijk de race-ervaring bepalen en wat dit betekent voor toekomstige sessies. Concluderend wordt er gepleit voor meer gebalanceerde lobbies en betere matchmaking om de lol in multiplayer terug te brengen, zonder de humor en de persoonlijke stijl van de presentator te verliezen.

Topics · Gaming · Entertainment · Motorsport